“bij mooi weer buiten”/ juni 2017 SALUTE

Afbeeldingsresultaat voor hofvlietvilla

Juni is wat mij betreft ook een maand van etentjes. Op bovenstaande locatie is een tafel gereserveerd voor mijn schrijfgroep. Met zicht op de Peperbus nota  bene. Geweldig.

Ik heb me voorgenomen om voor mijn schrijfmaten een boek mee te nemen uit wat nog over is . Eén krijgt: Knock-Out, van Bankrover tot filosoof, van Rein Gerrits, omdat hij in een andere filosofieboek is blijven steken.  Prachtig. Hoe zou het met Rein gaan?

Een ander maatje gaat elke week een dag vrijwilligerswerk doen bij Stichting het Oude Kinderboek, waar ze ook columns voor schrijft.In Deventer. De vorige keer vertelde ze dat er in de bibliotheek geen plaats meer is voor deze Stichting. Doodzonde. Hasselt misschien?

 

Afbeeldingsresultaat voor face value dylan

De affiche met deze tekening van Bob Dylan, heb ik zaterdag opgehaald uit de Fundatie. Ook het boek over WATER.

Net zag ik De neven van EUS in Uitzending gemist. Interessante tv.

In mijn Schrijfgroep heeft iedereen De levens van Jan Six gelezen. Ik heb hem gereserveerd.IN Europa ga ik weer eens herlezen. Het leent zich daar goed voor; korte stukjes.

Dat Geert Mak voor zijn hele oeuvre de prijs heeft van het Prins Bernhard Cultuurfonds vind ik verheugend.

Afbeeldingsresultaat voor geert mak six

http://www.geertmak.nl


19-6-2017

En keep it cool met het lekkerste ijs van Zwolle: SALUTE

salute

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

