januari 2016/ 21-1-2016 aan het beheer van oba

4nazfn1a1rd6_large winterfotoMijn vingertoppen tintelen nog, nu ik dit typ, na de wandeling met de hond in de kou. Precies als op deze foto zag ik de zonsopgang, een prachtig gezicht.

Naar Achterhuis over Ahrendt ben ik gisteren niet geweest.Ik vond het te koud.Mijn stille hoop dat De Stentor er een aardig artikel aan zou wijden ging vanmorgen in rook op. Het is overwegend de waan van de dag die overheerst. Of heeft dit onderwerp een te hoog intellectueel karakter?

Opbeurend vond ik wel een fragment uit de dankrede van Adriaan van Dis ( Tzum) bij de aanvaarding van de Huygensprijs voor zijn oeuvre. Dat we moeten blijven proberen ons te verplaatsen in anderen; ook de “boze mensen”, las ik weer ergens anders.

In de bajes is een maatje bezig met een nieuw projekt zoals in Denemarken, nav een doctoraal scriptie ( over dat projekt) van iemand van de Universiteit van Utrecht. Hij heeft al contacten met allerlei betrokkenen en ik volg het op de voet.Het gaat om recidive voorkomen als gedetineerden ontslagen worden en dat is natuurlijk een belangrijk streven.

Deze week ga ik natuurlijk naar Dutch Identity in de Fundatie, maar ik ben heel benieuwd waar dit stukje geplaatst wordt. De laatste blogs zijn niet meer op de voorpagina te zien en als ik er over mail krijg ik geen respons. Ook kan ik niet meer via deelnemers bij mijn blogs komen en ik begrijp niet waarom dat is.Mijn streven is, zij het minder frequent dan voorheen, de blogdraad weer op te pakken.

foto:internet

—————————————————-

21-1-2016

Weer krijg ik geen antwoord op mijn mails met bovenstaande vragen over de voorpagina en het niet kunnen inloggen.

Wel gaat het aanklikken ( manipuleren) met mijn blogs op dezelfde wijze verder.

Graag wil ik weer bloggen, maar als ik geen antwoord krijg op redelijke vragen ( wie behoort trouwens nog bij het “beheer” ?) zie ik me genoodzaakt al mijn blogs te verwijderen.

——————————————

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op januari 2016/ 21-1-2016 aan het beheer van oba

  1. Svara zegt:

    Wat een mooi licht op de foto!

Geef een reactie

