beautyblog/ juni 2015 kersverse prof/ mei 2016 oratie wetenschapscommunicatie

Ionica-Smeets-11-02-4.1-vierkant1Het was ( en is) een zomer met veel treurigheid, maar we moeten verder.

Ik kocht deze zomer een rokje, zwart met witte motieven waar ik erg blij mee ben.In de kringloopwinkel. En de bodymilk die ik aanschafte kan ik iedereen aanraden. Nog geen drie euro bij een winkel die begint met een H. Ik heb al verschillende merken geprobeerd maar deze trekt snel in de huid. en zorgt voor een lichte glans.

Erg boeiend vond ik gisteren wiskundige en wetenschapsjournaliste Lonica Smeets in Zomergasten. De ongewone fragmenten vond ik prachtig en ook haar sprankelende gezicht. Vooral als die big smile, waarbij de ogen niet steeds meededen, overging in een meer ernstig gezicht. Zoals op deze foto.

Deze week begin ik aan mijn laatste half jaar werk en ik vind dat niet leuk. Ik heb me dan ook voorgenomen om me deze week al  in te schrijven bij een uitzendbureau voor 65+. Ik ben veel te vitaal om niet te werken.Enfin; volgende week is er een groot tentamen kunstgeschiedenis en daar moet ik  hard voor blokken.

Het laatste half jaar werken voor het pensioen ; ik Maak er natuurlijk wat van.

Maar nog even de beauty.( A propos; het haar zit weer in de henna.)

Erg mooi vond ik het fragment waarmee Lonica Zomergasten afsloot.

Leo Vroman; wetenschapper en dichter met zijn Tineke.

Leve de Liefde.

blog 990.

Uit  zijn gedicht VREDE

Kom vanavond met verhalen

hoe de oorlog is verdwenen

en herhaal ze honderd malen:

alle malen zal ik wenen.

LeoTinekeVroman

——————————————————————————————————————————-

Van het muziekcollege van Reinbert de Leeuw in Zomergasten heb ik genoten en naar de schrijver van Congo

ben ik benieuwd.

ca95a8683f78328a7a91539be106124b david van reybroeck——————————

15-5-2016

De oratie over wetenschapscommunicatie ga ik zo lezen in Sr. Edmund ( VK)Prachtige foto.

Enige beschouwingen over de waarde der wetenschapscommunicatie

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op beautyblog/ juni 2015 kersverse prof/ mei 2016 oratie wetenschapscommunicatie

  1. Hoi Laila, je hebt het begrepen: beetje van jezelf, beetje beauty en Leo Vroman.

    Succes met je tentamen kunstgeschiedenis en veel plezier dat laatste half jaar op W.

  2. Van de kringloopwinkels in de stad heb ik ook veel plezier. Al koop er nauwelijks kleding want mijn maat hangt er nooit bij. Sowieso vind ik het een crime dat kleding op kleur gesorteerd wordt en niet op maat.

  3. Grutte Pier zegt:

    Zeer mooie aflevering idd. Ik hou van slimme vrouwen… 😉

  4. DagEnDauw zegt:

    Ik dacht al… Laila, een beautyblog? Wat krijgen we nu…? Maar het werkt. De nieuwsgierigheid kreeg de overhand. Goeie zet! 😉

Geef een reactie

