“wat ben ik blij met jou.”/ heeft tom een ander?

Gisteravond had ik graag naar het programma Kaukasus van Jelle Brandt Corstius willen kijken.

Hij maakt prachtige televisie en de Kaukasus spreekt tot mijn verbeelding. Een zeer arme streek, waarbij ik beelden krijg als in het zinderende  De bruiloft der zeven zigeuners ( van zwerver, schrijver en journalist A den Doolaard), dat in de Balkan speelt.Of De Herberg met het hoefijzer, van dezelfde schrijver.

http://www.adendoolaard.nl   Er staat zelfs een standbeeld voor hem!

Maar ik heb al zo veel aan mijn hoofd en het hele weekend had ik geen behoefte om al te veel na te denken.

Zo ben ik gezwicht voor Boer zoekt Vrouw. Ik was benieuwd hoe het de ietwat”hoekige” boer in Canada zou vergaan. Toen hij daar liep in de sneeuw met de vrouw van zijn keuze en zij hem toch niet zag zitten moest ik even slikken, maar het meest was ik onder de indruk van de boer in Denemarken en zijn Ingrid. De man die nog nooit een relatie heeft gehad.

Hij huilde toen ze met z’n tweeen overbleven.

“Dit had ik nooit gedacht; ik ben zo gewoon.”, zei hij.

“Ik ben toch ook gewoon”, zei Ingrid.

“Wat ben ik blij met jou”, zei hij ook nog  en het viel niet mee om het droog te houden.

Net als die andere 4 miljoen kijkers waarschijnlijk;-)

—————————————————————————————————————————————————

8-9-2014

Heerlijk op zo’n zondagavond.

http://www.boerzoektvrouw.kro.nl

3.3 miljoen kijkers.

Tom ( 32)  zal vast veel brieven krijgen.

26c67409-407a-4730-a9c6-d5356b18f2b8

——————————————————————————————————————————————–

image-3998737

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op “wat ben ik blij met jou.”/ heeft tom een ander?

  1. joost tibosch sr zegt:

    Koos eigenlijk zonder moeite (kan Yvonne etc -vraag me niet waarom- niet uitstaan) toch voor Jelle BC. Zag prachtige mensen zoals paardenfokkers in de Kaukasus, anders dan ik, die met heel gemengde gevoelens de, hier zo gewenste, OS, over zich heen zien komen. Ontroerend voor de open hetero die ik ben, was het contact met de homo’s, die daar nu echt geen kant op kunnen.

  2. Laila zegt:

    Achja; uitzending gemist is er ook nog.

Geef een reactie

