beste werkgevers/ oktober 2016 bekend !

sig131009

Goede werkgevers; ze zijn zeer belangrijk voor ons welzijn.

Vandaag heb ik weer een dynamische dag met een workshop Zorg & Welzijn en ik ga mee met de excursie naar het woon-zorgcentrum in de straat. Maar ik heb nog een kwartier voor een blogje.

Onder andere Intermediair kiest jaarlijks de beste werkgevers; 200.000 werknemers vellen hun oordeel over 250 werkgevers.

KLM Royal Dutch Airlines is in 2013 de winnaar van de organisaties met meer dan 1000 werknemers  ( Scania Zwolle, die veel met het onderwijs samenwerkt, op 20)en bij de kleinere staat  Beschermde Woonvormen Utrecht op de achtste plaats.Verheugend ook zo’n positie voor een GGZ-instelling.

http://www.beste-werkgevers.nl

Zeer belangrijk voor ons welzijn; die goede werkgevers.

Bij het advies van Sigmund sluit ik me aan:

LAAT JE NIET GEK MAKEN

—————————————————————————-

8-2-2016

Stichting Buurtzorg, waar ik veel goeds  van gehoord heb ( Almelo)is wederom gekozen ( en neemt waarschijnlijk een groot deel van TSN over)

staking1_scania—————————————-\25-2-2016

Buurtzorg neemt 3350 mensen van TSN over.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

