tot later/ zomer 2016

zet het blauwstrandhotelwijn

van de zee

tegen het

blauw van de

hemel veeg

er het wit

van een zeil

in en de

wind steekt op

Nog steeds vind ik dit een mooi gedicht van Willem Hussem. Was het leven maar zo zorgeloos.


18-7-2016

Voor mij is een vakantieperiode aangebroken met zo weinig mogelijk internet.

Wat was het mooi vanmorgen bij de Wijde Aa, om 7 uur.

Ik ga vooral  wandelen, fietsen, een beetje schrijven en lezen. Verschillende boeken heb ik gereserveerd. Een kleine greep:

Maar dankzij de grootgrutter waar ik mijn boodschappen doe ga ik wat vaker uit eten.

http://www.ahrestaurantactie.nl Zaterdag waren we al bij Mayor Kitchen; een verrassende sensatie van geuren,kleuren en smaken.

Tot later .

913

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op tot later/ zomer 2016

  1. Laila zegt:

    Ach; weer een titel vergeten.
    Tot later had ik het willen noemen, maar toekomst kan natuurlijk ook. Met zorgen om al die jongeren.Als je al die verhalen hoort over de afgestudeerden, die amper een plek kunnen vinden in een stompzinnig callcentrum, dan is dat een groot probleem.

  2. svara zegt:

    Fijne ‘vakantie’ Laila
    Alle goeds voor de toekomst van je zoons!
    Het zijn onzekere tijden….

Geef een reactie

