arendsoog

images haringArendsoog heet dit schilderij van Olga Wiese, op wiens site ik vanmorgen even zat te kijken.

Professor Henk van Os, die jaren directeur was van het Rijksmuseum heeft aan het Groninger Museum, ik geloof 40 schilderijen geschonken.Veel werk van de Ploeg maar ook van Olga Wiese; prachtig werk. Hij heeft kunstgeschiedenis in Groningen gestudeerd en een deel van zijn hart ligt daar;in die stad. Ik kan het me voorstellen.

Het wordt wat mij betreft een leuke week met een paar assessements, proeves; het laatste optreden van het koor dit seizoen  in Hoogeveen, met één van onze favorieten: Dream, dream dream,van de Everly Brothers.

Maar waar ik me het meest op verheug is het proeven van de eerste nieuwe haring.Woensdag kunnen we weer haring happen.

Verrukkulluk.

www.olgawiese.com

arendsoog

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op arendsoog

  1. simonkorving zegt:

    Like is mine ;-))
    Haring … nog 2 naggies

  2. Laila zegt:

    In zo’n Frans durpie hebben ze toch geen haring?
    Enfin; straks ijsjes-weer hier.

Geef een reactie

