hommage/ IM B.B.King

billie-holiday-22“Is hij al 35 jaar dood”, hoorde ik gisteren zeggen. “We woonden nog in Groningen.” Van alle muziek, en dat is veelsoortig waar we van hielden hoorde hij er zeker bij. Jacques Brel. Nog steeds luister ik en ik las zijn biografie.

En zij; Billie Holiday, ze zou 7 april 98 geworden zijn. Ook zo’n stem waar ik van hou.

En dan is er zo’n blogger die een karikatuur van haar schetst. Die haar gebruikt in zijn verrotte game. Van haar las ik ook een biografie. Brel en Holiday. Twee grootheden.

“Je wordt ouder mama.” 060705_114559_importNiks mis mee,overigens.

Vandaag ga ik naar een mooie plek.

Zonder facebook, zonder mobiele telefoon, met echte mensen.

De gamers met hun fake ,

veelal bejaarde zwetsers  of anderszins gefrustreerde nitwits die genieten

van de miserabele macht met hun wanstaltige leugens,

list en bedrog

hangen me al lang de keel uit.

U niet? Is ledigheid nog steeds des duivels oorkussen?

blog 880

—————————————————————————————————————– 14-5-2015 www.bbking.combb-king

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op hommage/ IM B.B.King

  1. Laila zegt:

    Ik denk het wel Anna.
    Time;for a time-out.

Geef een reactie

