grapes/ september 2016 Ai Wei Wei in Foam en College Tour

8151311247_093c0081f1_z

Zo’n soort foto heb ik ook gemaakt, maar deze is van het internet.

Grapes, van Ai Wei Wei; 27 krukjes uit de Qing-dynastie ( 1666-1912)

aangekocht door het Groninger Museum.( Met steun van het Mondriaanfonds)

Ik was er in de voorjaarsvakantie en we hebben uitgebreid gekeken hoe die krukjes aan elkaar gemaakt zijn.Gelijmd?

Dit jaar is Ai Wei Wei gastconservator, las ik net.

Fuck you Part 2 (eind mei)

Nordic Art kon me bekoren.


Afbeeldingsresultaat voor ai wei wei

http://www.foam.org

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op grapes/ september 2016 Ai Wei Wei in Foam en College Tour

  1. simonkorving zegt:

    als ik this like mis ik mn foto … simon korving alshetware

  2. Fenny zegt:

    Oh ja, deze herinner ik me toch wel, met die krukjes heb ik hem ook bezig gezien in een documentaire.

Geef een reactie

