En dan is er altijd nog….Bach/ 14-4-2017 Mattheus Missie

_low001199701ill180Waar houd jij van 2 zou ik dit blog kunnen noemen.

De afgelopen week werd ik getroffen door een tekening in een krant van Paul Citroen, van Sandberg. Te zien in het eigenzinnige museum Henriette Polak in Zutphen.Deze is van Vasalis.

Elke dag leer ik een stukje van  mijn studie; over Jan Romein bijvoorbeeld, die streefde naar een soort “integrale geschiedsschrijving’, die natuurlijk niet bestaat want de kennis breidt zich elke dag uit. Van het programma over de Gouden Eeuw heb ik erg genoten. Prachtig; over Swammerdam. Ze gingen zelfs kijken in ST.Petersburg.Klasse televisie.

swammerdamDe nieuwe Coetzee heb ik ook, maar nog niet gelezen.Amour maakte veel indruk ( zie onderste foto)

Zo gaat zo’n vakantieweekje heel snel voorbij. Wandelen met de hond, klusjes.

Heel erg blij ben ik met de kaarten  voor het Orkest van de 18e eeuw.Bach; ik verheug me erop.Eind maart.

Maar vandaag is het Zussendag.

Een prettig weekend wens ik de lezer.

Hoedt u voor leugenaars.Man/vrouw;al dan niet pathologisch.

amour-35248192e98786d6e5dc4bfad0b687e4b5d9b864-s6-c10——————————————————————————————————–

14-4-2017

Een Meesterlijke Mattheus Missie van Reinbert de Leeuw.( ook docu Cherry Duyns)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op En dan is er altijd nog….Bach/ 14-4-2017 Mattheus Missie

  1. svara zegt:

    mooi zacht dat portret

Geef een reactie

