“springende haarlokjes”

bea1

Gisteravond was ik nog

even blij met het lampje

van Jeroen Henneman,

toen ik in het donker

naar huis fietste.

Het heeft iets vertrouwds gekregen.

Vanmorgen was ik vroeg wakker van de wind

om het huis en vandaag ga ik

weer eens wat werkvelden bezoeken.

Jeroen Henneman kwam ik net nog tegen.

Over het haarlokje dat hij bewust

uit het kapsel had laten springen.

Dat ze gelachen hebben samen.

Ik wens haar veel springende haarlokjes

in de toekomst.

imagesCAMUY4UY

————————————————

nog even:

een” lief” plaatje van Milo uit de Groene Amsterdammer van deze week:

Groene_commentaar_koningsschap_jpg

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op “springende haarlokjes”

  1. svara zegt:

    Het is haar gegund en te hopen dat ze nog willen springen na zo vele jaren (waarschijnlijk) een hete krultang te hebben gebruikt. 🙂

  2. Laila zegt:

    Hoi Svara; ik heb nog een ‘lief plaatje”van Milo uit de Groene ttoegevoegd:-)

Geef een reactie

