flamenco monday/IDFA 2016 Hartverwarmend

Gisteren voor het eerst sinds lange tijd maar een halve wandeling gemaakt met de hond. De wind was snijdend.

Vanmorgen genoot ik van de “dijk van een recensie”van de opening van de Flamenco Biennale in Rotterdam met Carmen Linares, die na 10 jaar weer optrad en de verrassing danser-zanger Tomasito, een representant van de Jerez-stijl; een traditie waarbij het volledig om sfeer en ritme draait.

Het gevoel van die recensie neem ik mee vandaag.Het scheelt dat ik iets ga doen dat ik erg leuk vind. Portfoliogesprekken.De afgelopen week heb ik ze beoordeeld; ze zien er prima uit en vandaag dan  gesprekken  erover.

Een hele goede is die van een gevorderde studente die bij Kwintens werkt. Psychiatrie en het deed me goed te lezen welke ontwikkelingen daar allemaal plaatsvinden.

Voor mij geen Blue Monday maar een Flamenco Monday.

Extra sokken en mannenhandschoenen op de fiets.

Over 3 weken zullen de sneeuwklokjes weer bloeien.Wedden?

Take care op de weg.

Nieuwe_foto_Linares

———————————————————————————————————————28-11-2016

Verheugend; de keuze van het publiek voor zo’n hartverwarmende documentaire.LA CHANA.

Een prima festival, las ik, dit jaar met meer bezoekers; ook scholieren.

Bedankt Ally Derks.

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op flamenco monday/IDFA 2016 Hartverwarmend

  1. Stefania zegt:

    Ik heb er al veel over gehoord. Lijkt me erg leuk om bij te zijn.

Geef een reactie

