indra met kind/ blue grass/ 20-10-2016 Sanuk naar buiten

Is Het ( het geslacht is nog niet bekend) niet een schoonheid; het olifantje,van moeder Indra dat net geboren is in Amesfoort?

Het is één van de intelligentste dieren en in allerlei religies worden er allerlei eigenschappen aan toegekend.

Gisteravond had ik geen zin om weer door weer en wind te gaan,maar ik ben blij dat ik gegaan ben. Naar het koor. De dirigent had speciaal ook van ons koor ( omdat jullie debuteren,zei hij) van het optreden op het festival een dvd laten maken en de helft van de opbrengst geldt als subsidie voor het korenfestival van volgend jaar ( er was dit jaar geen subsidie)Wat klonk het prachtig;het meerstemmige Banks of The Ohio ( kende ik niet)Mooi van Johnnie Cash,maar vooral ook de oude versie van  Bill Monroe & Doc Watson,vind ik.Real Bluegrass.

Een aantal olifantjes heb ik al;van hout, met spiegeltjes,  laatst kocht ik één van speksteen,uit Afrika maar deze van lapis lazuli  vind ik ook  mooi.

Van de schoonheid en de troost.

————————————————————————-

nb de overschreeuwende reclame neem ik nog even voor lief. Zelfs in de widgets zijn woorden vet met daaronder reclame. Dat in het IM voor Bernlef reclame zat , vond ik schandalig.

Ik ga ervan uit dat er een oplossing komt.


 


20-10-2016

Sanuk naar buiten ( Artis)

In beeld: Artis' baby-olifantje voor het eerst naar buiten

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op indra met kind/ blue grass/ 20-10-2016 Sanuk naar buiten

  1. Laila zegt:

    Eindelijk.
    Het allerleukste om te schrijven vind ik een essay.
    Vanaf 1 september zit ik al uit te kijken naar het thema van de Jan Hanlo essayprijs van 2013 en nu zie ik het.

    Het benul. Ha. twee maandjes broeden enzo. Te gek:-)

    Ik benul, jij benult, wij benullen:-)))

  2. Laila zegt:

    Bij Rein Swart kan ik niet reageren,maar ik wilde bevestigen hoe groot die CORRUPTIE is.

    Men vermoordt daar de grootmoeder voor geld! Waanzinnig.

    Hoe corrupt is de blogwereld die ik niet over de reclame hoor???

Geef een reactie

