de kunst van kussen/kussen in de kunst

Gisteren zag ik een curieus item bij DWDD over Vagina; een new biography van Noami Wolf.De kwaliteit van  haar orgasmes was dermate achteruitgegaan dat er een stalen plaat in haar rug is geplaatst zodat ze weer kan genieten.De tafel en het publiek deden lacherig over de 22 minuten die haar orgasme zouden duren.

Ik geloof dat ik haar boek over de mythe van schoonheid wel gelezen heb ( in ieder geval doorgebladerd)

Ooit las ik dat we in een leven een week kussend  doorbrengen dus ik zocht vanmorgen al vroeg naar : de kus in de kunst.

Deze van Jeroen Henneman vind ik erg mooi; al is het staal niet zo licht als het eruit ziet. 16 ton weegt het maar liefst en TNO moest eraan te pas komen.

Kussen in de kunst en de Kunst van het kussen. Ze zijn er in talloos veel soorten, die kussen. De luchtkus naast iemand, het kleine kusje op het hoofd of de wang, de afstandelijke kus bij je oma,die al een snor had,de kus die je alles doet vergeten…

Hoe je het ook wendt of keert: orgasmes en kussen behoren tot de dagelijkse “dingen” al zou ik de mensen die het eerste niet kennen niet graag de kost willen geven.Picasso heeft ook een fraaie. Uit 1925 en het is een detail.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op de kunst van kussen/kussen in de kunst

  1. simonkorving zegt:

    Niet te vergeten de digitale kus ….. bij deze 😉

  2. simonkorving zegt:

    Haha; zo’n digitale kus is natuurlijk een variant op:
    “onze liefde is platonisch
    en wij kussen telefonisch’
    Geen idee (meer) van welke cabaratier dat is / was.

Geef een reactie

