kijken in de ziel/ 7-9-2016 de eerste kastanje

Vanavond is al weer de laatste uitzending van Kijken in de Ziel ( 9-9-2016 wetenschappers), met de gelauwerde interviewer Coen Verbraak .Deze keer gaat het over de eigen  ervaringen  van de artsen met ziektes. Zijn wij niet allen min of meer ervaringsdeskundige?

Er zijn veel zinderende prikkels; ook prive wat mij betreft. ( Het bloggen gaat op een laag pitje) In Groningen zeggen ze:
“Kop der veur.”Wat zoiets betekent als : “Keep it cool.”

Gisteren vond ik tot mijn verbazing al kastanjes. Zijn ze niet prachtig?

Volgens oude keltische symboliek staan ze voor: eerlijkheid;innerlijke schoonheid.En innerlijke schoonheid wens ik een ieder toe.


7-9-2016

Vanmorgen vond ik de eerste kastanje; een gaaf exemplaar.

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op kijken in de ziel/ 7-9-2016 de eerste kastanje

  1. Stefania zegt:

    ga op uitzending gemist kijken. Ben een groot fan van Coen Verbraak. De serie ‘Kijken in de ziel’ . Top TV in Nederland.

  2. simonkorving zegt:

    Kijk ik met veel genoegen en interesse naar. V.w.b. de kastanjes: houd ze goed vast en deel er een paar uit aan hen die ….. ze goed kunnen gebruiken.

Geef een reactie

