uit/ IM Leonard Cohen ( 11-11-2016)Songs From a Room

Gisteravond begon mijn koor weer. Ik had nog niet zoveel zin, je moet je immers weer in een structuur “persen”, maar als je weer zingt…Twee vrouwen waren naar Leonard Cohen geweest en laaiend enthousiast.Kunnen we niet een liedje van hem gaan zingen?Ze hadden cd’s bij zich.

Dit jaar heb ik voor het eerst een Museumjaarkaart gekocht,want er gaan veel musea eindelijk weer open.En als ik volgend jaar start met een master Kunst en Cultuur ( eerst pre-master) dan…

Prachtig vond ik gisteren de bijlage van Trouw over het Rijksmuseum,waar ik deze zomer in de buurt was.Ik had mijn zoon de jordaan laten zien; de plek van mijn school.

In de museumwinkel kocht ik een spiegeltje met het Melkmeisje.

Deze net aangekochte Mater Dolorosa ( 1500) ,terracotta beschilderd met olieverf,vind ik erg mooi.Levensecht bijna.Een tijdloos symbool.

www.rijksmuseum.nl


11-11-2016

Songs from a room; die hadden we allemaal.

Leonard Cohen: Songs From a Room (1969) FULL ALBUM – YouTube

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op uit/ IM Leonard Cohen ( 11-11-2016)Songs From a Room

  1. Laila zegt:

    The Partisan was hier een van de favorieten.

    Net weer gehoord: live Helsinki 2010

Geef een reactie

