medische missers

Hij was weer leuk,Sigmund,deze week.

Een beetje wrang ook. Hij deed me meteen denken aan die stiekemerds in het homobosje waar we vroeger langs kwamen als we met de honden naar het bos gingen. Soms doken ze op  met de broek nog op de knieeen,als een hond wat aan het speuren was. En kwam je dan op de parkeerplaats dan zag je de auto, vaak met kinderzitjes achterin. Tja.Miezerig,vond ik hen.

In de blogwereld heb ik dat ook regelmatig, dat ik denk: Wat een stiekemerd, of die kerel is vast een vrouw.Andersom nog meer.Ga godverdomme naar een datingsite,denk ik dan.

Echt of onecht in de tv-wereld. In de krant wordt de wat halfslachtige benadering van Jan Leyers vergeleken met de tot-de-kern-komende Coen Verbraak. Maandag zag ik hem weer en dat levert interessante tv op.Artsen die toegeven dat er een doofpotcultuur is en dat er,soms ( Radboud) aan gewerkt is,mede door klachten en de patientenorganisatie ,om daar wat aan te doen. Meer openheid, meer intervisie.En dat is in deze tijd van 2000 medische missers een heugelijke zaak.

Of wilt u liever nummer 2001 worden?

Ook dat zou me trouwens niet verbazen.

Enfin: in mijn mailbox zat weer een uitnodiging voor een workshop provocatief coachen. Ik heb me meteen opgegeven.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op medische missers

  1. king billy zegt:

    De premisse dat het DNA van de ziel niet haar eigen wegen mag vinden, veroorzaakt op z’n zachtst gezegd en geschreven nogal wat ongemak.

Geef een reactie

