sky mirror -vakantieblog

De wereld op z’n kop. Dat laat de kunstenaar Anish Kapoor zien met zijn grote spiegels.( vanavond op de tv)Hij is de maker van de Orbit; de grote rode uitkijktoren ter gelegenheid van  de Spelen.( zie: www.anishkapoor.com)

Bij de Spelen is het ook een beetje “de wereld op z’n kop”. De Nederlandse vrouwen pakken de ene na de andere medaille en de mannen? Wat heb ik genoten van de watervlugge Ramoni en even waande ik me weer 12.

Een zwemestafette van de lagere scholen. Borstcrawl was mijn sterke slag en we wonnen. Als een dolfijntje vloog ik door het water. Een sportmeisje was ik zeker;lid van zwemclub De Plons. Ha.(Later nog andere sporten oa tang-su in de studententijd;een soort karate.)

Maar vandaag gaat Het gebeuren. De mannen halen de schade in. Mooie sportmannen, Epke ( student geneeskunde RUG:-))  en Dorian;wereldreiziger.

Ik ga kijken.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op sky mirror -vakantieblog

  1. Laila zegt:

    Grote Klasse. De Medal Race van Dorian!Bijzonder vanwege de “strijd tegen de elementen”; de wind.

  2. Joost Lips zegt:

    Schitterende prestraties;
    bij Epke pure kippenvel.

  3. Joost Lips zegt:

    Mooie link naar meer werk van Anish Kapoor Laila;
    ook dat is genieten.

Geef een reactie

