we duimen/ 22-5-2016 Go-Ahead terug in de eredivisie

Het is niet uitgesloten dat hij op de zelfde veldjes voetbalde als mijn vader; die zelf nog bij Go-Ahead gevoetbald heeft. In het derde geloof ik.In Deventer. De Worp. Bert van Marwijk.

Prachtig vind ik het om te zien; die jonge pupillen die ervoor gaan.

Zelf deed ik dat ook in mijn “sportleven”‘; de wil om te winnen had ik zeker. “Onze jongens”vanavond ook en ik hoop dat ze een beetje vertrouwen hebben in zichzelf, in de kwaliteiten die ze al hebben laten zien, want met zelfvertrouwen kom je een eind.

“Zet hem op jongens`. Natuurlijk ga ik kijken vanavond en ach:

als het niet lukt dan hebben we straks weer de hele maand De Tour door pittoreske plaatsjes  en mysterieuze bergen.

We duimen .

—————————————-

Knap gedaan; na één jaar terug in de eredivisie.

feestje.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op we duimen/ 22-5-2016 Go-Ahead terug in de eredivisie

  1. dickblogt zegt:

    mooie foto! (de onderste). Prettige wedstrijd!

  2. dickblogt zegt:

    ik kijk, en schenk bij ieder doelpunt van NL een biertje in, tenzij het langer duurt dan 20 minuten, dan neem ik een voorschotje.

Geef een reactie

