magie in mei

Na een zware week vol beproevingen is het daar opeens weer: de sprankelende bruisende betovering.En mijn ogen schieten langs alle berichtjes in de kranten. De icoontjes van allerhande exposities.Magie van de vrouw in het Wereldmuseum in Rotterdam ( www.wereldmuseum.nl) Nieuwe beelden in de tuin, het Nijenhuis; Verborgen schoonheid uit Japan, Het Dolhuys; Zoet en Zout, Water en de Nederlanders in de Kunsthal. Bestaan we niet voor 90 % uit Water?

In het onderwijs neem je regelmatig stapels werk mee naar huis, maar soms trek je de deur achter je dicht en is er zo maar een weekje vrij.

Ik ga naar buiten en daarom vind ik nu dit de mooiste.

Dagdag.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op magie in mei

  1. Laila zegt:

    Post 737; opgeteld een 8.
    Een magisch getal:-)

  2. kitty zegt:

    Een mooie tip! 🙂

  3. svara zegt:

    mooie tip!
    en…als het lemniscaat 🙂

  4. Laila zegt:

    lemniscaat-oneindigheid,
    wel een liggende 8. even rust:-)

  5. Kmoest stiekem even glimlachen: de magie van de vrouw, en dan: stil even.
    ;-)))
    simongroet

  6. Laila zegt:

    Zo; de deur van mijn werkkamer kan ik achter me dicht trekken.

    Stille Kracht Simon; die leer je nooit geheel doorgronden:-)

Geef een reactie

