nationale portretprijs/het brilletje van tsjechov

De komende week is erg afwisselend. Reizen naar de werkvelden, presentaties bijwonen, een studiehandleiding afschrijven, een avondje koor-in-oprichting ( met twee accordeonisten en een bassist),waar ik veel energie van krijg, een diner met een groot team in een onbekend etablissement…, maar de foto die ik nu laat zien hoort bij mijn blogs. Op 22-2-2010 had ik een blog ( het geheime schrift) over haar expositie in het Dolhuys. Annaleen Louwes; nu winnares van de Zilveren Camera, de Nationale Portretprijs, volgens de jury een foto met de allure van een Hollandse meester. Wat mooi. Gefeliciteerd Annaleen. ( nb Morgen verschijnt in Amerika Chimes of Freedom: Songs of Bob Dylan Honoring 50 years of Amnesty International, waar 80 artiesten aan meedoen. Daar ben ik wel benieuwd naar! Met  oa Sting, Patti Smith en zelfs de jonge Adele www.50jaar.amnesty.nl ) ————————————————————————————————————— Het-brilletje-van-Tsjechov31-5 2015. Grappig dat je de naam van Annaleen Louwes zo vaak tegen komt. Verschillende auteurs hebben hun portret achter op hun boek door haar laten maken. Zo ook Michel Krielaars die met Het brilletje van Tsjechov de Bob den Uilprijs 2014 heeft gewonnen voor het beste reisboek. Ik ben erg benieuwd naar dat boek.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op nationale portretprijs/het brilletje van tsjechov

  1. Laila zegt:

    Een gedenkwaardige dag.
    Nog 33 en er zijn 15.000 belangstellenden.
    Zal ik dat vandaag halen?

  2. Laila zegt:

    14.999. Ik ga vast gebak halen.
    Met slagroom:-)

  3. Joost Lips zegt:

    Schitterend portret.
    Laila, volgens mij ga je het halen!
    Laat het gebak je smaken.

Geef een reactie

