WHY?

Verheugend vanmorgen; zo’n berichtje voorop de krant over “leuke dingen die ons te wachten staan.”

Zelf heb ik de dag voor de kerst weer een weekje Drente geboekt.Je zelf doelen stellen werkt goed bij mij.Ook overweeg ik om lid te worden van een nieuw op te richten zangkoor. Zingen is toch zalig en samen zingen lijkt me leuk.

Toch wil ik nog even kwijt welke film de meeste indruk heeft gemaakt. Ik heb hem op verschillende lijstjes langs zien komen en zag hem twee weken geleden.

WE NEED TO TALK ABOUT KEVIN.

Een sobere film over een heel slecht manipulerend jongetje, dat af en toe even doet denken aan Alex uit A Clockwork Orange.Een super-etterbak die gedurende de hele film weinig sympathie oproept.

Hoewel je de beelden niet echt ziet moordt hij een schoolklas uit en ook vader en zus.

Als de moeder hem in de gevangenis bezoekt en hem omhelst vraagt ze hem:

WHY?

Hij weet het niet.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

20 reacties op WHY?

  1. Dank voor de tip. Hoe vond je Melancholia ?
    Ik heb ook koorplannen. Wat jammer dat je zover weg woont.

  2. svara zegt:

    Een film die de moeite waard lijkt.
    Ik zie dat Simen het over Melancholia heeft.
    Ga ik volgende week naar toe. Vriendinnen gaan niet mee, vermoeden een deprifilm.

    Veel inspiratie en alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar Laila

  3. het smartlappenkoor

    die gaan bij ons aan het eind van het jaar altijd “jankend het jaar uit”

  4. laila zegt:

    Milgram in optima forma!
    je wilt niet weten hoeveel “meelopers” er zijn

  5. Laila zegt:

    ad Simen 12.14
    Het wordt een koor met diverse muziek.Vanwaar jouw keuze van Sinead?

  6. Voor de duidelijkheid (want ik vraag me af of je me wel begrepen had) In mijn sidebar tussen categorie en top-3.

  7. De vraag vervalt (net als het antwoord al eerder deed)
    Ik reed er langs en begreep het

Geef een reactie

