lieve fuhrer Adolf Hitler

“Een Saksische vrouw zou graag een kind van u willen. Ik geef toe dat dit een hoogst ongewoon verlangen is,maar de gedachte dat uitgerekend u kinderloos zou blijven,laat me niet los…”

Wederom heeft zich iemand gewaagd aan vrouwen die op foute mannen vallen.

Diane Ducret schreef het boek: In bed met een dictator-de Vrouwen van Hitler,Mussolini,Mao,Lenin,Stalin,Salazar,Bokassa & Ceausescu,lees ik in de VK. Twee hele bladzijdes met foto’s. Tja; ik heb eigenlijk geen tijd om dit geheel te lezen omdat de domheid eraf spat . Zowel dictators behoren wat mij betreft tot de categorie domme “zakken”en die vrouwen eveneens.Misschien ook weet ik het allemaal al.

Citaat: Wie de verlanglijstjes van vrouwen turft,vindt aardig wat waarin dictators kunnen voorzien: zelfverzekerdheid,vastberadenheid,ambitie,welbespraaktheid en een goed verzorgd uiterlijk.

Het artikel eindigt ermee dat het met die vrouwen slecht afliep. Evenals met de dictators,denk ik dan.

Domheid is als een rots, zei een goede bekende van me ooit.Hoe slagen mensen erin om hun eigen recidiverende patronen te doorbreken?Dat is wat me meer boeit. ( zie interview Martine Delfos ABVA/KABO 2005/ www.mdelfos.nl)

foto: Eva von Braun,maitresse van Adolf Hitler.

AHA; BERLUSCONI STAPT OP PER 1 JANUARI.( toevoeging 10.30 uur)

Het is toch geen leugen?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

15 reacties op lieve fuhrer Adolf Hitler

  1. Wllm Kalb zegt:

    Of het domheid is? Ik vermoed dat er een schroefje los zit bij de betreffende dames. Ze kunnen geen juiste man vinden of de man die ze wel hebben valt hen vreselijk tegen. De media doen de rest. De dictator wordt voorgesteld als een grote persoonlijkheid, een held, een man vol potentie. Een man zonder zwakke momenten. Tja, daar kan je dan heerlijk van dromen. En sommige vrouwen gaan dan zo ver dat ze hun held stalken, brieven schrijven, achtervolgen. Zoals alle beroemde vrouwen ook stalkers achter zich aan krijgen. Lastige, zielige gevallen meestal.

  2. Of ze fout of goed waren leert de geschiedenis.
    Stel dat AH niet zo’n randdebiel was geweest en zijn oorlog militair had gevoerd, hadden was allemaal duits verplicht gehad.
    Was er ook een vernigd europa geweest, alleen politiek sterker.
    Had het niemand een moer uitgemaakt, dat hij bevolkingsgroepen afmaakte.
    Reden zou dan zijn geweest: hij bracht eenheid, werk en welvaart.

    Kijk even naar USA.
    Die jongen die aan wikipedia lekte, dat de us soldaten vanuit die helicopter 12 Irakezen voor de lol doodschoten werd/wordt langszaam doodgemarteld door alle slaap te onthouden.
    NIEMAND ook niet in de NL krant spreekt over de 12 doden.
    ook de daders worden niet vervolgd.

    Ook in NL denk aan de klokkenluiders.
    Er bestaat geen goed of fout.
    Er bestaat succes of mislukking.

  3. Voorbeeld: Khadaffi.
    De stomme meute volgde natuurlijk USA.
    Niemand vroeg zich af waarom de USA zo’n pest aan hem had.

    Nu is hij vermoord.
    En nu gaat het gebeuren
    Wedden dat over een enkel jaar hij de geschiedenis in gaat als een goed leider?
    Reden: Hij blokkeerde de salafisten; nu vervalt het land in de Sharia; moord en massamoord.
    Alle vrijheid vervangen door islamterreur.
    Economie zal in elkaar donderen.
    het land en bevolking zijn afgeschreven; is alleen nog een kwestie van tijd.

    Het duurt een jaar schat ik voor de achtelijke NL journalistiek dat door heeft, en hem gaat ophemenlen.
    Te laat.

  4. In feite bestaan er geen geen foute of goede leiders.
    Er bestaan slechte en goede leiders.
    Een goede leider wordt beter, naarmate hij meer van de bevolking achter zich krijgt.

    Zo hadden wij bakelende,die rechts was, maar ook vooral door de linksche middenklasse gedragen werd.

    Hij was een aso die de sociale wetgeving systeematig afbrak en mensen in de armoe trapte, en de bevolking negeerde
    Maar dat is in de geschiedenis niet relevant

  5. laila zegt:

    Heren.
    Ik heb geen tijd om persoonlijk te reageren,maar vraag me het volgende af:

    Hoeveel “debielen” participeren hier op de site. Het is opvallend hoeveel seksverslaafde lvg ( licht verstandelijk gehandicapten) er in de werkvelden voorkomen en de toename daarvan is schrikbarend.

    Een aantal mensen hier komen recidiverend met allerlei fallusachtige toestanden en op nederlands.nl is ook zo’n recidivist actief met seksueel getinte verhaaltjes.

    In hoeverre spelen commerciele belangen een rol?
    Moet OBA financieel het hoofd boven water houden of wil ze geld verdienen?

    Vragen waarop ik de antwoorden niet ken.

    Seks verkoopt .

    Ik heb veel te doen vandaag en moet een verhaal schrijven voor mijn schrijfgroep.
    Martine Delfos heb ik hier liggen. Het boek De Schoonheid van het Verschil en daarin lees ik het volgende:

    “Vrouwen kunnen zich in het algemeen veel beter inleven in anderen dan mannen,maar dat betekent ook dat ze de ander beter kunnen bespelen en manipuleren,verfijnd kunnen liegen en bedriegen.”

    Er zijn me toch een rotwijven!Doortrapte,gehaaide types. Bij beroepsethiek en elders waarschuw ik mannelijke studenten met klem.

    Een prettige dag wens ik de lezer.

    Ga toch fietsen,of hardlopen;-)

  6. Laila,
    Je vraagt je af ‘Hoe slagen mensen erin om hun eigen recidiverende patronen te doorbreken?’ Gezien de rots die je aanhaalt, zou ik denken dat mensen keihard met hun kop tegen de muur (of rots) moeten lopen om deze patronen te doorbreken.
    Ik ben benieuwd naar een volgend blog waarin je een poging tot antwoord geeft op je eigen vraag! Of een voorbeeld vind van iemand die dat gelukt is…

  7. laila zegt:

    Dank voor je reactie Paul.

    Ik sluit de computer weer af.

  8. knutselsmurf zegt:

    Dat stukje over OBA begrijp ik even niet. Wat zijn de belangen van OBA, hoe verdedigt OBA die belangen en wat zijn de inkomstenbronnen van OBA ?
    volgens jou dan.

  9. jokezelf zegt:

    Tja mannen met macht trekken al sinds mensenheugenis vrouwen aan. Mannen met macht willen graag pronken met mooie vrouwen, dus dat komt goed uit. Hij heeft ze voor het kiezen en hij hoeft zelf helemaal niet zo mooi te zijn, oud en lelijk is goed genoeg als je macht hebt. Voor vrouwen geldt dat andersom overigens niet in dezelfde mate.

  10. Herman zegt:

    In de periode 1933 1936 deed randdebiel Hitler de Duitse werkloosheid verdwijnen.
    Groot leider Roosevelt had in 1938 nog dezelfde werkloosheid als toen hij in 1933 aan de macht kwam.

  11. knutselsmurf zegt:

    Nee. Er staan toch geen advertenties op ? De inkomsten komen uit donaties. Als je mensen helpt, willen ze je soms iets betalen. Dat mag. Er bestaat een rekeningnummer voor. Tot nu toe is het geld uitgegeven aan hosting, en het gebruikte theme is betaald.

Geef een reactie

