winterklaar

Gisteren, na het werk wilde ik nog even een boek kopen. Non-fictie; ik zal er binnenkort over bloggen.

Natuurlijk laat ik me ook wel verleiden door mooie kleren in etalages. Mode vind ik wel leuk, al begrijp ik vrouwen met tig tassen en schoenen niet.

Overdag fiets ik twee maal een half uur, door weer en wind,dus moet ik er tegen kunnen. Ik weet nog dat ik vorig jaar, bij een werkbezoek in Kampen in dikke lagen sneeuw zulke koude voeten had dat ik een winkel in gestrompeld ben om hoge laarzen te kopen (voor een paar tientjes) Maar ze bleken van kunststof en dat zit niet lekker.

Gisteren werd mijn blik getrokken door een paar laarsjes in een kleur waar ik onmiddellijk verliefd op werd.Ik ben naar binnen gegaan, heb ze betast en geroken en ik denk er sterk over ze te kopen.

Zo gaat dat meestal bij mij; weinig impulsaankopen.

Zijn ze niet prachtig?

These boots are made for walking.

Nb.

Vandaag draag ik een ketting van turkoois. Kralen uit Iran; ik kreeg ze van een Iranese studente,waardoor ze een bijzondere betekenis hebben.

En ik realiseer me opeens dat blauw van kinds af aan  mijn lievelingskleur was.


22-9-2016

Ik heb ze nog, de laarsjes. Wel zijn ze bij de schoenmaker geweest.

Gisteren kocht ik zo’n echt basic jurkje, waar je van alles bij kunt dragen.Katoen, E 7,00

Prachtige kleur, toch?

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op winterklaar

  1. Spuit11 zegt:

    Bij mij liggen impulsaankopen inderdaad weleens te verstoffen in de kast. Heb ik in slechte bui iets gekocht om mezelf op te peppen. Werkt bijna nooit!
    Stevige stappers Laila, mooi te combineren met je kralen.

  2. laila zegt:

    Precies; werkt bijna nooit;-)
    Een boek daarentegen…

    “Stevige stappers”, dat kun je wel zeggen:
    navy western laarsjes.

  3. Fleur zegt:

    Staat mooi bij je helderblauwe ogen en je pruillip.

  4. laila zegt:

    Inmiddels krijg ik geen pruillip van jou, maar een “punthoofd”.

    Ik zal een tijdje stoppen.
    Dan kun je iemand anders stalken.

  5. mooie ontdekkingen, Laila. En… these boots are made for warming

Geef een reactie

