zo boven zo beneden

De hele zomer liep ik met de hond langs dit meer. Op een steenworp afstand van mijn huis,terwijl de massa weggetrokken was. Een wandeling van een klein uur. Er waren ganzen,eenden en zwanen, soms reeen en éénmaal zag ik in een weiland veertig ooievaars.Vissers vingen er de grootste ooit en boeren  maaiden er het gras. Die geur.En overal bloeien bloemen.

Er zijn veel mythes over dit meer; in het midden is het erg diep, maar ik denk dat het nooit zijn/haar geheimen zal prijsgeven.

Gisteren ( 20.00 uur)besloot ik een eenvoudig cameraatje mee te nemen want ik hou zo van die versluierde zon.Zo boven Zo beneden

( mijn eerste foto op het internet).————————————————————-

26-8- 2016

Vanmorgen hetzelfde beeld ; 7 uur ’s morgens ( andere kant) opkomende zon.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

20 reacties op zo boven zo beneden

  1. Catharina zegt:

    Een bijzondere plek in Zwolle.
    (Voor iets verder lopen al doe ik het wel eens)

  2. Laila zegt:

    Ha die CAM.
    Hoe vind je de foto van deze super-amateur ?:-)

    Nu ga ik naar de gezellige markt,
    vol kleuren en geuren
    met de klanken van het carillion die over de stad waaien.

  3. Mooie foto Laila! Een dode ree in juni langs de kant van de weg in het gras naar de mastenbroekerbrug.

    Heel aandoenlijk oogjes nog open. Iedereen reed door. Ik heb thuis gebeld en hij is weg gehaald nog dezelfde middag. Ze zouden me nog bellen…

  4. Je kunt je zwolle foto’s ook plaatsen op het facebook van de gemeente Zwolle.

  5. reinejragolo zegt:

    De dood hoort nu eenmaal bij het leven.
    Heb ooit een zwaan aangereden.
    Ik zie, na 25 jaar, nog steeds die zwaaiende hals……tot ie dood neerviel.
    Het was verschrikkelijk maar toch ook weer mooi.

  6. ik neem aan dat je het tegen mij hebt? Hoezo morbide?

  7. reinejragolo zegt:

    Neenee Christien ik houd van het leven hoor.
    Ik moet er als ex-vkblogger nog aan wennen dat je er bij WordPress van alle tussen kunt frutselen.

  8. Aan facebook beleef ik meer lol dan hier.

  9. Hier op wordpress bedoel ik dan.

  10. Zilvertje zegt:

    Wat een prachtige foto. De zon twee maal, echt wonderschoon.

    Ja, in de ochtend op weg naar mijn werk kom ik langs veel water, dan hangen er soms van die dampwolken boven, zo mooi, net alsof het een mooie film is waarin alles kan en al het mooie gevangen is. Pittige wandeling, maar lijkt me zalig. Mooi bij jou!

  11. Mooi debuut, laat maar meer komen…

Geef een reactie

