oplichters en sterke vrouwen/ maart 2016 forse toename fishing


 
Hypotheken en verzekeren; het interesseert me geen bal.
 
Maar de oplichters die Antoinette één voor één aan het kruis weet te nagelen.
Grote klasse.
 
In 2009 werd ze uitgeroepen tot journalist van het jaar vanwege haar bemoeienissen met de DSB-‘minkukels”. En in 2010 werd  ze door  Opzij uitgeroepen tot
de machtigste mediavrouw.
 
Natuurlijk heeft ze een sterk team achter zich staan maar zelf komt ze ook ter zake kundig over.
Ad-rem, to the point, charmant. Ik vind haar leuk.
 
Van de week zat ik weer met verbazing naar zo’n schlemiel te kijken.
Een leuke man op een trouwfoto met een zachte oogopslag achter ronde brilleglazen.
 
Zijn ex zat in het publiek om iedereen te waarschuwen.
En ook nog eens drie andere exen. Volledig uitgekleed door een pathologische leugenaar.
 
Laten we wel wezen: Ze hebben wat,de meesterkrakers en de meestervervalsers, maar dit soort losers…
 
Goed vind ik dat ze de heroiek eruit haalt bij deze “psychopaten”.
De slachtoffers worden als het ware in hun eer hersteld.
Langzaam zie je zo’n halve zool met de staart tussen de benen uit het beeld verdwijnen.
Opgedreven door de cameraploeg.
Naar een hoek waar hij ( soms ook een zij) thuishoort; die van de ‘laffe zakken’.
 
 
Toch vraag je je af hoe steeds weer mensen erin trappen, ondanks dit soort voorlichtende programma’s.
 
Enfin: geruchten gaan dat de man van afgelopen week eindelijk weer is opgepakt……
 
Een warme douche voor  Antoinette.
 
 
Wat denkt u lezer?
 
 
www.trosradar.nl
www.trosopgelicht.nl

—————————————————————————————-

10-3-2016

Als ik niet betaalde voor 7-3 zou ik een deurwaarder op mijn dak krijgen.

Afgelopen maandag belde ik er achteraan maar ik had nog maar een paar zinnen gezegd toen ik hoorde:

“Ach mevrouw, we worden overstelpt met telefoontjes over valse mails.”
 
 
 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op oplichters en sterke vrouwen/ maart 2016 forse toename fishing

  1. antoinette zegt:

    Dank je laila.

  2. Christien Damman zegt:

    Ik ben het met je eens Laila.
    Op gedichten.nl loopt ook zo’n halve zool rond, hele verhalen zijn er van bekend. Vrouwen hebben al een keer aangekaart bij opgelicht maar tot op heden…loopt meneer nog vrij rond zijn dingen te doen.
    Het ergste vind ik dat veel vrouwen niet sterk zijn om zo iemand te trotseren. Hebben ze zo’n behoefte aan een man? Al hun geld stellen ze hem beschikbaar. Als helemaal als de portomonee om de hoek komt kijken.. Ik ben de baas over mijn geld.

  3. laila zegt:

    Dank voor je reactie.
    Die hansworst op nederlands.nl moet zich wel stierlijk vervelen.
    Tjonge; ik lees net ergens dat Berlusconi aftreedt!

  4. Blew zegt:

    Ik heb niet zoveel met de Tros, maar Antoinette vind ik stoer! Berlusconi? Ik ga gauw kijken. Ben ik er ingetrapt?

  5. laila zegt:

    Dag Blew.
    Vandaag geen blog .
    Ik ga naar een workshop edel smeden ( open ateliers)
    En een terras natuurlijk.
    Een warme dag wens ik de lezer.

  6. draver zegt:

    Met verbazing het programma gezien, onbegrijpelijk dat ze hier zo gemakkelijk intrappen. Of is liefde tocht echt blind !

  7. laila zegt:

    Echte liefde is niet blind.

Geef een reactie

