"ik zoek mijn ouders en mijn broer….

…als ik zie hoe het er uit ziet,ben ik bang dat ze het niet gered hebben."


Hoe wapen je je in vredesnaam tegen zoveel naargeestigheid.


Al bij het ontwaken werd ik overvallen door een droefheid die niet veel goeds belooft.
Bladzijdes vol met rampfoto’s en berichten in de krant, met als contrast de gewone dingen die ook doorgaan.
Voetbalfoto’s,Brecht;een driestuiversopera die maar twee sterren krijgt. Ach. 


Mijn zoon uit Groningen die gisteren halverwege een uur vertraging had, want er was weer iemand voor de trein gesprongen. Hij had het er heel moeilijk mee.


En dan het "vertrouwde"VK-blog, gehavend , verlaten , in de steek gelaten…


Hoe kun je je wapenen tegen zoveel ellende?


Ik heb geen zin vandaag, maar zal wel moeten. Tot 20.00 uur.


Zaterdag viel mij Robbie Cornelissen op in de krant.
Een man die met een hb-potloodje wanden vol tekent.


Je kunt zelfs met hem meedoen in het Centraal Museum in Utrecht


Dat lijkt me wel wat.
Een wand vol tekenen. Blik op oneindig, verstand op nul.


Veel sterkte wens ik een ieder die hetzelfde voelt als ik.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op "ik zoek mijn ouders en mijn broer….

  1. Catharina Anna Maria van Vliet zegt:

    Niet wapenen.
    Wel relativeren…… vooral het gehavende VKblog.
    De ellende in Japan ….. onbeschrijfelijk. Wel ben ik onder de indruk van het feit dat het dus kan he, huizen en flats bouwen die zelfs bij 8,8 niet instorten.
    De stunami zorgt voor de meeste ellende.

  2. Robbie Kruzdlo zegt:

    Sterkte…ook met kijken…

  3. peterus zegt:

    Een imposant gevecht van Cornelissen om te overleven. Neem ik aan.

  4. laila zegt:

    @Cam.
    Soms is alles bij elkaar. teveel.
    @Robert.
    Dank je.
    @peterus.
    Er staan interviews in oa Trouw, geloof ik.
    Waarom maakt iemand zoiets?
    ( Het lijkt ook een soort hoor vacui.)

Geef een reactie

