maart roert zijn staart

Met dank aan Trouw.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op maart roert zijn staart

  1. Catharina Anna Maria van Vliet zegt:

    Oké!
    Alleen, ik stem niet op Mark en zijn vriendjes…..

  2. laila zegt:

    Ha; weer terug?Ik maak vast een heel mooi blogje voor morgen.
    Weet je al wat je wel stemt Cam?50+partij?;-)

  3. Catharina Anna Maria van Vliet zegt:

    @DE 50+partij??
    Pardon, ik ben 50-
    nog VIERENDERTIG dagen 😉
    En ja ik weet al wat ik stem……

  4. Isis Nedloni zegt:

    Wauw…de PVV hysterie is
    subliem weergegeven
    in een pracht tekening
    vol intelligente heldere humor!
    Maandag groet!; ))))

  5. laila zegt:

    @CAM.
    Aha; een kind van april. Die doet wattie wil;-)
    @Isis.
    PVV-hysterie; zeg dat wel.
    Lekkur Links stemmen morgen, niet dan?:-)

  6. Isis Nedloni zegt:

    JAAAAHHHHHH!
    Als het maar links is!!!!
    Daar ligt de menselijkheid in verstopt………
    En de intelligentie idem dito………; )))))))

Geef een reactie

