toekomst ( 4 jaar bloggen)




"Geinspireerd worden is je de toekomst herinneren", staat in mijn header en voor ik er op bedacht was werd het woord toekomst de naam van dit blog.


Vandaag is het 4 jaar geleden dat ik begon.
Ik schreef een alternatieve Valentijnsbrief aan Rouvoet.
Tot mijn vreugde hoorde ik vorige week van mijn oud-collega dat een beroepscode voor de jeugdzorg,waar hij aan meegewerkt heeft in juni geimplementeerd wordt.


Bloggen tegen onderdrukking is misschien wel de rode draad in mijn blogs.
Onderdrukking op micro,meso en macroniveau.


Dit is blognummer 534.


Het afgelopen jaar heb ik met veel plezier ook gewerkt ( samen met CAM) aan de Overijsselgroep, want ook de regio’s , op afstand van Den Haag, verdienen extra aandacht. Tot een technische storing van de VK dit in december onmogelijk maakte.


Veel kunst, literatuur,poezie,film  heb ik als het zout in de pap toegevoegd.


Hierbij wil ik de mensen met wie het goed samenwerken was /is bedanken.


Het stoppen met het bloggen is voor mij geen optie, want ik vind dat ik veel te vertellen heb.Mijn werk met contacten met veel volwassen studenten, werkvelden ,collega’s een kennisbank enzovoort is een grote voedingsbodem.


Of er randvoorwaarden zijn om op deze manier verder te gaan is ongewis.


Met heel veel plezier heb ik de foto’s vanmorgen gezien van de 1 miljoen ! protesterende vrouwen in Italie.


Basta; tegen "vieze opgeblazen padden".


Het is genoeg geweest.
De wereld ; de mensen, verdienen (eisen) betere leiders.
De tijdgeest vraagt erom.


toegift:
een roos voor de liefhebber;
niet zonder doornen.Knipogen

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

17 reacties op toekomst ( 4 jaar bloggen)

  1. Zelf Reflectie zegt:

    "De wereld ; de mensen, verdienen (eisen) betere leiders. "
    Nog belangrijker, hoe dit klaar te krijgen. Wordt tijd dat er aandacht komt voor de processen die slechte leiders aan de macht brengen. Italie is immers een democratie en Berlusconi haar product.

  2. jacob hesseling zegt:

    Maken we een nieuwe (lokale/regionale) sIte ?
    noem maar een naam ….
    Zwolse berichten ?

  3. Aad Verbaast zegt:

    4 jaar op de kop af. Gefeliciteerd.
    Waar ga je door bloggen?

  4. Ingrid van den Bergh zegt:

    Zolang mensen als Berlusconi en Simonis iets te zeggen hebben zwijgt de waarheid, het fatsoen, het vertrouwen.
    Ja, laila, waar ga je heen?

  5. laila zegt:

    @beste mensen.
    Als "working class hero" ben ik tot 20.00 uur erg druk:-)
    Reactie volgt later.

  6. kuifje simon zegt:

    Laila;
    kom maar naar blogspot.com.
    kzie je daar ;-))
    simongroet

  7. cor3306 zegt:

    aanbevolen en ik zal je er samen met Kuif begroeten ( en het is je wordt geinspireerd door wat-naar- je toekomt

  8. laila zegt:

    @ zelfreflectie.
    Geen project voor jou?
    @jacob.
    Aan deze deed je ook niet mee, dus waar heb je het over?;-)
    @Aad.
    Voor de 20 ste zal ik OBA regelen.
    Dank voor de felicitatie.
    het is een hele prestatie:
    Kwaliteitsblogs 4 jaar lang;
    Zonder trollebosactiviteiten.:-)
    @Ingrid.
    Ga demonstreren in Italie.
    "Waar ga je heen?
    Zie boven.
    @laila.
    Even pauze?
    @Simon.
    Groet op blogspotcom?
    Alle gekheid:
    Wat is het verschil tussen blogspotcom en wordpress?
    @cor.
    Je bent vast blij dat ik doorga:-)
    Maar let op:
    Rozen hebben doornen

  9. lebonton zegt:

    inderdaad, zoals de mannen zeggen, blogspot.
    niet te moeilijk en wat je wil kan daar.
    even doorlinken met oba en je blijft meteen bij.

  10. Geroma zegt:

    Van harte in elk geval, Laila…..!
    Mijn voorlopig nieuwe onderkomen is ook op blogspot: http://ardaobserveertenfotografeert.blogspot.com/
    Nogmaals, het blijft allemaal een beetje onwezenlijk nog, dat deze prachtige VKBlog-community er straks misschien niet meer is hier.
    Lieve groet.

  11. laila zegt:

    @lebonton.
    Bedankt voor het advies.

  12. laila zegt:

    @geroma.
    Dank voor je reactie.
    Ik zal het VK-blog erg missen; net als vele anderen.

  13. Ingrid van den Bergh zegt:

    laila 14-02-2011 17:20
    (waar) blog je in de teokomst, laila?

  14. laila zegt:

    @Ingrid.
    Volgens het advies van lebonton is blogspot heel gemakkelijk.
    Je zult daar een boel bekenden treffen , oa Geroma en je kunt doorlinken naar OBA.
    Ik overweeg dat , omdat het beter is dan niets.
    Het is in vergelijking tot het VK-blog maar een "saaie boel.";-)

  15. jacob hesseling zegt:

    @Laila:
    beetje goedkope reactie,
    echt leuk , niet dus

  16. parkschool zegt:

    Hoi Laila,
    Misschien is het goed dat je eens een nieuw forum zoekt.
    Je journalistieke talent zal zeker niet onopgemerkt zijn gebleven.
    Nieuwsgierigheid en kennis is wat jou drijft.
    Maar erover schrijven is een vak dat maar weinigen verstaan.
    Groet,
    Thea

  17. laila zegt:

    @jacob.
    Dat ben ik helemaal niet met je eens.
    Het versterken van regio’s vind ik prima passen bij de doelstelling van het VK-blog.
    ( Op een gegeven moment zijn trollenbosachtige games gaan overheersen en er waren velen die zich lieten opnaaien; de "meelopers".Er zijn mensen bij die ik van zijn leven nooit meer hoef te zien.Je moet eens nagaan hoeveel mensen systematisch nooit op mij reageerden. Zelfs nu niet.Ik kan veel namen noemen. ) Jij schreef ook wel eens over Zwolle en ik vraag me ernstig af waarom je niet meedeed.
    Goedkoop?
    Waarom.
    @parkschool.
    Dank voor je complimenten.
    Het is bijna voorjaarsvakantie en in vakanties stop ik.
    Misschien in dit geval een paar blogjes.
    Het staat me tegen om ergens afgelegen, verder te bloggen.
    Ik zal je mailen over een forum.

Geef een reactie

