brief aan een "knappe man"

Beste P,

Er gaan allerlei geruchten over de mediawereld, zoals ook over andere sectoren.
Inkrimpingen staan voor de deur, ontslagen, reorganisaties.

Maar bij de VK is dat toch niet zo?

Een leuke man vind ik u, met dat kuiltje in de kin en die ferme blik.

Knap ook en wat een uitstraling.
De krant zo ferm omhoog.
Daadkracht spreekt er uit en doorzettingsvermogen.

Dat stropdasje dat ik ergens onder zie piepen vergeef ik U.
Ik houd er niet zo van.

Voor de rest.
Niets dan lof;
mwah: het haar mag ook wel wat langer.
En wilder.

Maar dat u als een laissez-faire manager de hele getalenteerde, buitengewone bloggersgroep vergeet ( of weigert zelfs) in te lichten. De parels van de krant:

Daar zijn geen woorden voor, dus ik zwijg

PIPI

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op brief aan een "knappe man"

  1. Apiedapie zegt:

    Ik weet het niet, hoor. Voor mij lijkt het juist alsof hij die krant ergens op wil plakken, weg wil moffelen, het zwijgen op wil leggen. Qua gebaar. Maar misschien zijn er meer foto’s gemaakt.

  2. Mo zegt:

    Als je hem zo ziet, op deze foto, dan staat er inderdaad een Man.
    Maar als ik hem bij DWDD naast Matthijs zie zitten, dan vind ik het net een brugklasser. De korte broek en jezussandalen ontbreken nog.

  3. Catharina Anna Maria van Vliet zegt:

    De foto is wel leuk

  4. Robert Kruzdlo zegt:

    Mooi blog…groeten van Pi

  5. Thera zegt:

    Hm, mijn type is hij niet, zo’n Wouter Bostype, ik vond Broertjes aantrekkelijker.
    (Slaat hij nu op onhandige wijze een vlieg dood?)

  6. Glaswerk zegt:

    @Laila: Volgens mij is het een onhandige poging van Remarque om de Volkskrant met de hele internet divisie achter het behang te plakken…

  7. maria-dolores zegt:

    Arme Pipi.
    Hopelijk gaat het lieve kind niet op een antwoord zitten wachten…

  8. Marjelle zegt:

    Mijn type is het ook niet, te gladjes, het haar mag wel altijd langer. 😉

  9. PIPI zegt:

    Er is bericht dus ik kan mijn staking weer opheffen:-)
    Ach; mensen met kuiltjes zijn zo slecht nog niet.

Geef een reactie

