beatrix;een record/ 77/78/ april 2016 vuurvogels/ 2017-79

Hoe je ook over het koningshuis denkt.
In november zou U een record kunnen vestigen.
De langst regerende monarch in Nederland.

Koningin; een icoon,maar ook een mens.
Veel mensen dragen u een warm hart toe.

73 vandaag.
Beatrix ( Ik hou niet zo van titels, u ook niet, denk ik.Ten diepste zijn er geen rangen en standen),
net als anderen hebt u veel meegemaakt Vreugde en verdriet.
Met als groot verlies, uw in binnen-en buitenland gewaardeerde Claus.

Ik zou wel een borrel met u willen drinken.

Have a nice day.

schilderij:
Andy Warhol.

————————————————————–

19-4-2016

De vuurvogels in De Spiegel waren fantastisch las ik.

Ik hoop dat u genoten hebt . En wij ook op 27 april.

 

Jeugdsymfonieorkest de Vuurvogel

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op beatrix;een record/ 77/78/ april 2016 vuurvogels/ 2017-79

  1. Henk van Loon zegt:

    Laten we vanavond dan maar het glas heffen op de méns Beatrix.

  2. laila zegt:

    Doen we Henk.
    Maar nu eerst: vergaderen enzo…

  3. JRobert zegt:

    Tijd om plaats te maken?
    Ik heb je blog aan mijn blog gekoppeld (http://jrobertarts.blogspot.com/) , maar dat is niet gelukt!
    Heb je al een andere plek gevonden voor je blogs?
    groetjes JRobert

  4. laila zegt:

    @JRobert.
    Opvolging Beatrix?
    De kranten speculeerden erover maar eigenlijk interesseert me dat niet zo.
    Wat bedoel je met:
    aan mijn blog gekoppeld?
    Ik heb niks opgeslagen en niksnie pleknie , maar ik ga er half februari wel eens naar kijken.
    Als het me niet lukt vraag ik wel advies.

  5. laila zegt:

    Beatrix opent vrijdag in Amsterdam De Nieuwe Liefde;
    cultureel-religieus centrum .

Geef een reactie

