ontslag clairy

Lauw,flauw,saai en suf vind ik het programma Nieuwsuur; er wordt steeds meer gezapt als dat ervoor is.
 
Komt het door het zielloze ( om dat woord maar eens weer te gebruiken), steriele decor waarbij de schijn van neutraliteit al vanaf het begin gewekt werd?
 
En nu gaat zij ook nog weg. Clairy Polak, die vorige week ontslag nam.
 
Gisteren versloeg ze Jeroen Pauw en Wilfried de Jong met het winnen van de Sonja Barend Award,de prijs voor het beste televisie-interview.
Ze kreeg de prijs voor het interview met de ‘stropdas’ van de
 DSB-bank Hans van Goor.
Eén van die vele mannen die de leugen tot norm verheven hebben. Bah,wat een zooi.
 
Ik hou van haar kritische stijl, de licht-ironische oogopslag met soms de pretlichtjes in de ogen.
Het kritisch doorvragen naar de achterkant van het gelijk ( of de leugen)
 
Ze heeft ontslag genomen want er is geen plaats voor het langere interview.
 
De wereld gaat aan vervlakking ten onder,denk ik steeds meer.
 
Enfin:
De eerste boerenkool van het jaar pruttelt en zal smaken na een dag werken en de fietstocht door de gure kou.
 
Succes Clairy.
Ik hoop je snel weer te zien in een stevig , smaakmakend programma.
 
 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

15 reacties op ontslag clairy

  1. Frans Muthert zegt:

    En dan hebben we het qua lang interview nog over de strijd om 6 of 10 minuten………

  2. laila zegt:

    Zul jij haar ook missen Frans?
    Enfin; ik ga de kou maar weer eens in.

  3. Frans Muthert zegt:

    Natuurlijk ga ik haar missen. En behoorlijk ook.

  4. Jacob Hesseling zegt:

    Tja, zondag was ze met Frits Bolkestein nog heftig aan de slag. Moet toch ergens weer goed terecht komen.

  5. edu zegt:

    Ik ben nooit een fan geweest van Polak, al doet ze het niet slecht. Wat betreft je opmerking over Nieuwsuur, kan ik helemaal aansluiten. Op dit moment is ergeen goed actualiteitenprogramma te vinden op TV. 😦

  6. Catharina zegt:

    Ach dat decor zie ik toch niet. Al moet ik bij dat opklapscherm aan de Thunderbirds denken 🙂
    Clairy zal ik zeker missen….. wie weet zien we haar terug? In een beter programma?
    Lekker boerenkool. Alleen, hoe lang laat jij die pruttelen?

  7. kuifje simon zegt:

    Jammer van Polak … de vervlakking slaat meer en meer toe
    mmm … boerenkool met wordt en een kuiltje ;-))

  8. laila zegt:

    @Frans.
    De meningen over haar blijken toch verdeeld.
    Een waterige zonnetje bracht overigens toch nog wat "licht."
    6 of 10 minuten; niet te geloven…
    @Jacob.
    Tja; in Buitenhof blijft ze wel. Dat was toch een ander die Bolkestein en Tahir ondervroeg?
    @edu.
    Zoals met alles; zijn de meningen over haar verdeeld;-)
    Ik ben regelmatig geneigd om op het puntje van mijn stoel te gaan zitten als zij in beeld is.
    Ik hou van haar scherpzinnigheid.
    @CAM.
    Zie je dat niet?
    Het stoot mij af; geen sfeer.Ik denk dat een decor zeker invloed heeft.
    ( De boerenkool laat ik altijd eerst een half uurtje met spekjes pruttelen; ouderwets met mosterd opgediend;-))
    @simon.
    Vervlakking ja,maar boerenkool blijft,net als Bach:-)

  9. Ina Dijstelberge zegt:

    Laila, een verlies . Hopelijk krijgt ze de kans om in een ander programma te schitteren.

  10. laila zegt:

    @Ina.
    Ben ik met je eens.

  11. lebonton zegt:

    echte boerenkool heeft diepgang.

  12. laila zegt:

    @lebonton.
    Is dat jouw humor?
    Of gewoon lauw,flauw,suf en saai?

  13. Cees Groninger zegt:

    Ja jammer dat ze weggaat. Ze kon af en toe heerlijk zuigen en tot de kern komen.

  14. parkschool zegt:

    Wij hebben iets met de winter Laila en dus met Clairy dochter van Alexander Pola.
    Sonja gaf haar de trofee die haar toekomt.
    Therese

  15. laila zegt:

    @cees.
    Ja.
    @parkschool.
    Je bent zelfs ingelogd met de naam van onze lagere school.
    Ha. Bedankt.
    De winter; ja januarikinderen.

Geef een reactie

