broos/ december 2015 Dickens in Deventer/ september 2016 Deventer Stadhuis excellent

enter


Het is bijna herfstvakantie en ik kan me er op verheugen dit straatje in te lopen.
Naar de Bergkerk in Deventer,waar een expositie is te zien van zes vrouwelijke kunstenaars. BROOS.

Het laat de mens zien in al zijn oprechtheid en onvolmaaktheid en een collega die er al geweest is vond het een indringende ervaring.


Wat is er nu leuker dan door oude straatjes te slenteren, in zo’n kerk te kijken naar kunst die er toe doet en daarna lekker te eten in één van de gezellige  eetcafé ‘s?


Werken  van Dorien Plaat.
 



Of beelden van Lotta Blokker














—————————————————————————————-

19 en 20 december

http://www.dickensfestijn.nl

images dickens

———————————————————————————————

28-9-2016

In juni maakte ik een rondwandeling met mijn “oude “team ( minstens éénmaal per jaar zien we elkaar nog)door de oude straatjes van Deventer, waar overal verhalen bij zijn.

Het nieuwe stadhuis bezochten we ook. Het behoort tot de top-3 overheidsgebouwen qua duurzaamheid.Erg mooi.

Afbeeldingsresultaat voor stadhuise deventer

http://www.deventerstadhuiskwartier.nl




www.lottablokker.com
 



Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op broos/ december 2015 Dickens in Deventer/ september 2016 Deventer Stadhuis excellent

  1. kuifje simon zegt:

    Dat wordt een lekker daggie !!
    Geniet er van.

  2. laila zegt:

    Dank je Simon; ik hoop op nog een dagje Stad ( het schhonmoederboekje is bijna af).
    Maar eerst:
    aan het werk

  3. martien zegt:

    Een mooie hoek in Deventer! Inderdaad. Zeker de moeite van een bezoek waard.🙂
    Museum "De Fundatie" behoort niet tot mijn favoriete musea!

  4. laila zegt:

    Hoi Martien.
    Het Dolhuys is mijn favoriet van de musea die ik ken.

  5. Laila zegt:

    6-6-2014
    Binnenkort in de Fundatie: Lotta Blokker

Geef een reactie

