zonder woorden

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

19 reacties op zonder woorden

  1. Mae Benotty zegt:

    Niet zo netjes om die badende vrouwen dan maar in de olie te laten verzuipen
    en alleen maar aan je eigen hachie te denken.

  2. Catharina Anna Maria van Vliet zegt:

    Het is verschrikkelijk!

  3. laila zegt:

    @Mae Benotty.
    Niet erg helder, die reactie.
    Bij badende vrouwen denk ik aan Rembrandt, Simon Schama, maar daar gaat het hier niet over.

  4. laila zegt:

    @CAM.
    Ja.

  5. oliphant zegt:

    Ook al zijn het niet ‘jouw zonder woorden’, het maakt duidelijk hoe rampen, die nogal veelvuldig voorkomen,altijd een deel van de mens- en dierheid in de ellende kunnen storten.
    De beurs werkt ook weer lekker tegen. Dat duidt wel op veel nonchalance, veel hebzucht en weinig controle op mensen in leidinggevende of anderszins verantwoordelijke functies…
    Maar het kost mij ook geld.
    Groet, O.

  6. laila zegt:

    De al te Hebzuchtige medemens vervult mij met afschuw.
    Evenals die Beurspiepeltjes.

  7. antoinette duijsters zegt:

    Juist !!!

  8. laila zegt:

    @antoinette.
    Tja.
    Weer geen aanbevelingen.
    Angsthazerij?

  9. paco painter zegt:

    Mee eens

  10. Mae Benotty zegt:

    Badende vrouwen in de branding
    zachtjes deinend gaan de haren eb
    en na verloop van tijd weer vloed
    olie masseert de volle borsten
    zwaar van het dragen van de last
    de last van oorlog en van mannen
    Het meest irritante van de tekening is wel dat de man niet alleen niets doet en ze laat creperen maar dat hij ook nog een sneer nageeft. Wie is hIJ in vredesnaam door te denken dat zijn colletje rozenwater in de auto ook maar een haar beter is dan de dames in de branding.

  11. johanna_nouri zegt:

    Ik zag van de week een reportage over hoe New Orleans bedreigd wodt door de olie. Heb je eerst Katrina meegemaakt en ben je je huis kwijt, dan volgt nu een man-made disaster waardoor je je inkomstenbron (vis) kwijt raakt.

  12. laila zegt:

    @Mae Benotty.
    Zie vandaag het artikel over vrouwenhandel, waar overigens ook vrouwen aan meedoen

  13. antoinette duijsters zegt:

    laila, ik begrijp je antwoordt niet, het is toch een aanbeveling. Bovendien leef ik zelf sober en heb geen auto.
    Zelfs het openbaar vervoer gebruik ik alleen als het te ver voor de fiets is.

  14. laila zegt:

    @antoinette.
    Sorry; die opmerking over aanbeveling is algemeen bedoeld.
    Ik vond het schrijnend dat mijn interessante bijdrage over Picasso, al zeg ik het zelf;-)
    als het ware geboycot werd.
    Wat zeg ik: woedend was ik daarover.
    Be calm Laila.
    @johanna.
    Ik denk er over na.

  15. Robert Kruzdlo zegt:

    Ik heb geen auto nooit gehad gelukkig kan ik op mijn borst kloppen zonder te hoesten want ik rook niet.
    Laila een ding…neem mij niet kwalijk…je schrijft soms prachtige dingen zoals over Picasso maar waarom ben je blind voor dingen die nog geen cent waard zijn.
    Het is algemeen bekend dat mensen iets hebben van blindheid vandaar dat ik je dit even wilde laten weten. Als je kunst hoog in het vaandel heb zul weinig hebben aan verknipten onderjurken, kralen en plastic bloempjes (die de natuur vernietigen). Hier snap ik dan geen hol van…
    Goed gedaan aanbevolen uit hilariteit… A deo Rob

  16. laila zegt:

    @Rob.
    Je kunt waarschijnlijk niet bevatten hoe divers mijn smaak is.
    Voor mijn raam hangt een vlinder van rode kraaltjes. Ha.

  17. laila zegt:

    @Paco.
    Ik vergat jou.
    Dank.

  18. galadriel zegt:

    gruwelijke ramp…
    heb vanwege je woede je blog over Picasso gelezen ;))
    (ik heb wel wat met kwaaie vrouwen ;))

  19. Smokey zegt:

    Het is een afschuwelijke ramp!
    Ik ga naar jouw Picassoblog zoeken.

Geef een reactie

