stemadvies gemeenteraadsverkiezingen 2010

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op stemadvies gemeenteraadsverkiezingen 2010

  1. Smokey zegt:

    Vraag `t aan dat paard. Die zal het wel weten:

  2. ria de witte zegt:

    De Egyptische artsenbond heeft een verbod uitgevaardigd op orgaantransplantaties tussen moslims en christenen. Het besluit heeft tot felle protesten geleid, meldt het persbureau EFE.
    kijk, dit is de reden waarom miljoenen mensen nu op de PVV stemmen (als de linksche kerk de moord op Pim Fortuyn had voorkomen, was dit nu niet nodig geweest)

  3. De Stem zegt:

    Dan denk ik maar dat ik in Drielbeek ga wonen. 😉

  4. knutselsmurf zegt:

    Drielbeek is nog een hele progressieve gemeente, zie ik.
    Ik ga niet stemmen, hoorde in net.
    CDA, SGP, PVDA en een lokaal belangenpartijtje.
    Vroeger stemde ze CPN.
    Zo zal het ook in Amerika zijn. Je mag kiezen tussen rechts en extreem-rechts, iets anders is er niet.
    Ik heb zelf net gestemd in een bejaardenhuis in de buurt.
    Het was er helemaal niet druk, dus misschien telt mijn stem wel voor 5, straks.

Geef een reactie

