bril

foto

Beste Martin,

 Klote is het. De regen is de hele nacht rechtstandig naar beneden gevallen alsof de hemel huilde, maar vanmorgen dacht ik. Kom; je zet een lekkere kop koffie, steekt een javaanse jongen aan en Bril is er weer. Soms kan een mens daar zo’n zin aan hebben; iets vertrouwds. Ik moet zeggen:Giphart’s bal gehakt kon er ook mee door. Pittig en vertrouwd, een ideale combinatie.

Maar je bent nog ziek; schrijft flauwe verhalen over nieuwe achterbuurvrouwen met een strijkplank op het balkon. Tja.Hoe valt zoiets te duiden.
Wat zou Freud daarover zeggen?
Well; daar zal ik het maandagochtendhoofd niet mee pijnigen.

Ik ga maar eens stofzuigen.Het leven gaat door en ik heb nog vakantie.

Beterschap in ieder geval.

Groet
Laila

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op bril

  1. ceesincambodja zegt:

    Beste Laila,
    Stofzuig ze.
    Fijne vakantie en sterkte.
    Groet,
    Cees

  2. coby zegt:

    Jammer ja, dat Bril nog ziek is.
    Hier begint de zon door te komen. Het wordt vast nog wel wat, deze maandag…. Heb een goede dag!
    Hartelijke groet, Coby

  3. annet zegt:

    Nou flauw, als je ziek bent
    schrijf je zo
    heel veel sterkte gewenst
    voor Martin Bril!

  4. laila zegt:

    @cees: Sterkte voor Bril bedoel je.Woensdag mag ik weer.
    @coby: Ik was even in de zon bij het meer.
    Hartelijke groet.
    @annet: Je zegt het lief. Ik hoop dat hij het leest.

  5. Gus Bolden zegt:

    Mademoiselle Laila, U rookt dus Javaanse jongens, ik ook, dat schept min of meer een band.
    En dat over die flauwe verhalenschrijverij, dat heb ik zo exact tegen op Bril.
    Ik vind er geen donder aan.
    Tis gewoon niks.
    Oh, wat miste ik die columnisten als Campert en Blokker.
    Ik heb de krant opgezegd.
    De enige die Magazine over eind houdt is volgens mij Sylvia Witteman.
    De rest is van zo’n flut.
    Soms wordt ie wel eens per ongeluk, verkeerd bezorgt en dan lees ik alleen maar oud nieuws.
    Ik lees hem nu al 2 jaar niet meer en ik heb niks gemist.
    Nieuwtjes hoor ik wel in de kroeg, KvK.
    Trouwens die holt wel achteruit, F, de baas heeft er een rookhol gebouwd, maar je mag er maar 1 saffie roken en dan moet je weer aan de bar zitten.
    Gedraagt zich als een conciërge.
    Laatst zo gelachen, iedereen stond buiten, er was geen mens in de kroeg.
    Werkelijk geen één.
    Kwam ie met zijn handen in de broekzakken, in de deuropening naar ons staan kijken.
    Dus ik zei, "hey man, kom even in de kroeg".
    Als een boer met dubbele kiespijn lachte hij.Reactie is geredigeerd

Geef een reactie

