de karavaan/ 11-2-2017 STOP het manipuleren van mijn blogs

foto

daar gaat ze weer de karavaan

de karavaan van virtuele dwazen

opgepimpd en opgepord

de zomertzotheid naar de kop

geslagen

en ergens klinkt een stille stem

verraad verraad

het fluistert zacht

een lint van klanken

kloppend hard

in alle talen

waar is het hart?
waar is het hart?

afbeelding: Zadkine

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

14 reacties op de karavaan/ 11-2-2017 STOP het manipuleren van mijn blogs

  1. Literatuuro vk blog 833 zegt:

    ergens linksonder het spraakorgaan?

  2. Meneer zegt:

    Treffend…

  3. coby zegt:

    Prachtig, en wezenlijk.
    Hartelijke groet, Coby

  4. vuurjuffer zegt:

    verrassend

  5. Marjelle zegt:

    Bijzonder, Laila.

  6. Morgaine zegt:

    hier:)

  7. Literatuuro vk blog 833 zegt:

    ik voel m kloppen morgaine.

  8. marijke zegt:

    mooi!!!!

  9. laila zegt:

    Dank u voor de reacties.
    Ik was geinspireerd door poetry international, Rotterdanm en een gedicht over verraad.

  10. maria zegt:

    Erg mooi en zeer treffend gecombineerd met de Zadkine-foto.
    Ik houd zeer van Zadkine en heb hem recentelijk nog op mijn Laookoon blog afgebeleed:
    http://www.volkskrantblog.nl/bericht/196386

  11. laila zegt:

    @Maria.
    Dat is toevallig: ik heb net je laatste link, Kinderen van de canon geprint.
    Bedankt voor het compliment.
    Een heel mooi boek met afbeeldingen is het boek over het echtpaar Ossip Zadkine en de schilderes Valentine Prax.

  12. Hetty zegt:

    mooi, laila…
    prachtige foto: precies de zon in het hart.
    kloppend hard…
    mooi gevonden!
    Salut!

  13. laila zegt:

    @ha die Hetty: eindelijk klaar met mijn werk.
    De zon in het hart; mooi gezegd.
    Ook al op de fiets?:-)

  14. Hetty Aandagt zegt:

    Elke dag, hele einden!!
    Salut van Hetty!

Geef een reactie

