afscheid RBA

fotoIets eerder dan gebruikelijk, een RBA-plaats is voor 4 maanden, heb ik begrepen ,  neem ik afscheid van deze plek.Er zijn verschillende redenen dat ik hier afhaak en twee zal ik daarvan noemen. ( De andere hebben met privacy te maken en dat wil graag zo houden)

1 Mijn werk vraagt in deze tijd van het jaar wat extra aandacht.
2 Voor het Boek Sara, waar ik voor het eerst op 4-4 over schreef heb ik een uitgever gevonden  ( met kwaliteit)die geinteresseerd is voor de zomervakantie een aantal hoofdstukken serieus te beoordelen. Een klein stapje op de weg die ik belangrijk vind.

Ik wens een ieder veel liefde en wijsheid en vooral ook balans in deze hectische wereld, maar bovenal het vermogen om  zelfstandig na te denken zonder je door allerlei al dan niet valse impulsen te laten beinvloeden. Zie mijn column over Hannah Ahrendt. Er zijn veel "eichmannetjes."

De Volkskrant wil ik bedanken voor de plek waar ik af en toe ook mijn kritische geluiden heb laten horen. Ik hoop dat anderen zich, ondanks de waan van de dag  ( en allerlei papegaaien en huichelaaars)  kritisch zullen blijven uitlaten.

Van de boekenbon die binnenkort in de bus rolt zal ik De Depressie Epidemie van Trudy Dehue, een in mijn ogen belangrijk werk, aanschaffen.

So long.

nb Als ik weer eens iets schrijf voor 12 juni wil ik niet meer op deze RBA-plek!

foto: Eva Besnyo

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

