lekker eten en sexy lingerie

fotofotoVanavond iets luchtigs. Het heeft niet veel om het lijf maar genieten kun je er wel van
Lekker eten. Als ik al mijn zegeningen tel is dat er één van: Ik hoef niet aan de lijn te doen.
Steevast heb ik zo lang ik me kan heugen maatje 40 ( bij een lengte van 177) .
Als er weer eens op gebak getracteerd wordt en er blijft één over dan istie voor mij.
Super.

Waar ik ook van kan genieten is dat programma op de tv met Herman den Bijker, de kok. Van de week was hij in Middelburg om een verlopen visrestaurant op poten te zetten. En natuurlijk moest de keuken ook op de schop. Mosselen gingen ze proeven in Yrseke en garnalen bij een bevriende kok in Spanje. Het water liep me in de mond. Opvallend is dat die allerbeste koks zeer eenvoudig koken, zodat de smaak van de vis echt tot zijn recht komt. Met veel interesse las ik het boek van Jonnie Boer, eigenaar van de Librije, uit Giethoorn. Hij weet precies waar hij vis of vlees moet halen en kruiden plukt hij zelf. Om te smullen dat boek; helaas is het eten aldaar wat erg prijzig.

En die eenvoud telt ook voor mijn tweede onderwerp. Vandaag kreeg ik weer zo’n Klingelblad in de bus en achterin stond de meest wanstaltige lingerie. Veel kant veel kunststof en beide kan ik niet verdragen. In de krant stond dat Marlies Dekkers in Parijs een prijs heeft ontvangen met haar lingerie; de Creator of the year award. Mooi vind ik het wel; de materialen en de kleuren, maar ik zweer bij de hema.

Het design van de hema is eenvoudig, het zit lekker en je voelt het niet.
Een zwart slipje en een zwart behaatje( zonder beugel) dat draag ik het liefst.

Eenvoudig in design, bij het koken en de lingerie.

Ik ben benieuwd wat de lezer vindt. Die vindt toch overal wat van?:-)

nb 14-2-2007startte ik en ik wil 14-2-2008 de 100 halen. Nu 91; zal het lukken?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

10 reacties op lekker eten en sexy lingerie

  1. Th. Veenlaag zegt:

    Ziet er goed uit!

  2. Mephisto zegt:

    Dat lukt enkel met een flinke eindspurt van 3x zoveel schrijven als voorheen. Worden dat allemaal van deze leeghoofdige stukkies?
    En telt die 100 dan ook als honderd, of als 90 + 10 onzin om 100 te halen?Reactie is geredigeerd

  3. laila zegt:

    @Mephisto,
    Een prikkelende reactie . Ik zal hem laten staan, de bijdrage bedoel ik, maar vraag me af waarom je niet op andere "niet leeghoofdige"bijdrages reageert.
    Nog 9 "kwaliteitsbijdrages" in 13 dagen. Wat een uitdaging;-)

  4. laila zegt:

    @Mephisto: Wees eens sportief en reageer ook op het volgende blog;-)
    Wow: ik ben in de mood: ik schrijf er zo nog 24:-)

  5. maria zegt:

    Ik eet ontzettend lekker en zo veel ik wil, al draag ik maat 40/42 bij een lengte van 1,65.
    Lekker en eenvoudig. Vanavond : de stok van Sarkozy, recept van Anne Scheepmaker uit de NRC: stokbrood, Philadelphia-kaas, mierikswortel, geraspte rettich, zalm, bieslok.
    Nog lekkerder met forel en mayonaise, is mijn mening.
    …en jouw ondergoed lijkt blijkbaar op het mijne.
    ( ik was al benieuwd toen ik de header zag: van wie op mijn RSS-lijst is deze idiote blog?)

  6. laila zegt:

    @Maria: idiote blog?
    Kom op zeg, alsof eten en lingerie, waar je elke dag mee te maken hebt, er niet toe doet;-)

  7. laila zegt:

    @Maria: Nu we het er toch over hebben. Gerookte forel is zeer favoriet bij mij. Een vriend rookt ze zelf.

  8. fredvanderwal zegt:

    Mijn lingerie voor eigen gebruik kocht ik meestal bij de Hema maar in Frankrijk is er mooiere lingerie te kooop

  9. maria zegt:

    Nee het was ook helemaal geen idiote blog, daarom mijn reactie en aanbeveling.
    Ik dacht erst dat iemand probeert geforceerd stout te zijn… ( lees Aaf in het Vk-interview vandaag!)

  10. laila zegt:

    Een lekker wijfie toch Maria in het rood?:-)

Geef een reactie

