in de pedalen

fotofoto"U hebt 2465 trappers", las ik van de week in mijn mail. Fantastisch toch. Sinds er een paar maanden geleden een chip op mijn fiets geplaatst is worden de kilometers geregistreerd en krijg je bij een aantal kilometers een trapper. Dat wil wel als je twee maal een half uur moet fietsen.
Deze week hadden ze me gezien, als een verdronken vlinder reed ik langs de verlaten wegen. Maar ik ben niet van suiker en zie daar. Trappers, waar je een kadootje voor kunt uitkiezen. Met die lange vakantie voor de deur  aarzelde ik geen moment. Een voetmassageapparaat. Je doet er water in en het gaat bubbelen, zodat alle chakra’s open gaan staan. Een beetje lavendelolie erbij en een doezelige ontspanning valt je ten deel. Super. Ooit had ik eens zo’n massage en ik weet nog dat ze me wakker moesten maken.

Een tijd geleden was de dvd-speler kaduuk en toen bestelde ik zo’n speler. Binnen twee dagen was hij er en de huisbioscoop kon weer in ere hersteld worden. En er is toch niets fijners dan je eigen film uitzoeken.
Babel zag ik deze week. Hij maakte indruk, vanwege de verhaallijnen, die heel mooi verweven zijn, het rustige tempo, het acteertalent en de verschillende landen waar de film zich afspeelt. Brat Pitt is erg goed, maar ook Cate Blanchett en de anderen, onbekenden ook.

Al fietsend, fluitend naar het werk en dan later goeie films kijken terwijl je voeten gemasseerd worden, als beloning voor het fietsen . Super.

En het volgende kadootje?
Een hotelletje wellicht.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op in de pedalen

  1. Eline zegt:

    Klinkt heeeerlijk, zo’n voetmassageding. Alleen niet met lavendel, liever een ander geurtje. Lekker ontspannen, alleen dit blog al!

  2. laila zegt:

    Dag Eline,
    Als ik hem geprobeerd heb zal ik er over schrijven. Tenminste: als ik niet in slaap
    val;-)

  3. Klaas @ weblog delfzijl e.o. zegt:

    Je mening over Babel kan ik onderschrijven, maar……….films zie ik in de bioscoop ( als het plafond niet naar beneden is gekomen).

  4. laila zegt:

    Ik liever thuis Klaas,
    maar wat een film niet?
    Bedankt voor je reactie.
    Moet je wat vaker doen; communiceren met anderen. Dat maakt het bloggen levendig;-)

  5. petrus zegt:

    Beste Laila,
    Fietsen, kilometers, trappers en voetmassage. Daar kijk ik toch weer van op. Ik fiets al heel veel jaren, soms uren aan een stuk maar niks niemand die mij trappers geeft laat staan voetmassage. Ik mis weer heel wat. Zo wordt het leven wel zuur.
    Zondaggroet

  6. de Stripman zegt:

    Dat klinkt allemaal goed ! Maar ik laat mijn chakra’s toch maar liever dicht…;-)

  7. Ramirezi zegt:

    Vandaag heb ik ook nog getrapperd door de duinen. Wie wil me masseren ?

  8. jorrit zegt:

    ‘moet fietsen?’ maar laila! zonder fiets geen leven, dat weet je toch? en zonder woemi natuurlijk, en een beetje dan, vooruit, ook zonder anna hihi.
    kan je voor me uitrekenen hoeveel trappers ik verdiend heb met mijn bijna 1000km in de afgelopen 9 dagen?
    groet, jorritReactie is geredigeerd

  9. laila zegt:

    @ Petrus: pensionering heeft zijn nadelen. Maar ieder nadeel hep zijn voordeel.
    @Stripman: dichte chakra ‘s?
    @Rami: Tja, ik zou het niet weten.
    @ jorrit: lid worden van mijn fanclub?:-)

Geef een reactie

